Čime se bavimo
Upravljanje destinacijom
Upravljanje destinacijom je koordinirano upravljanje svim elementima koji čine destinaciju, uključujući atrakcije, sadržaji, pristup, marketing i cijene. SPOT pomaže destinacijama zauzeti strateški pristup kod povezivanja tih često vrlo razdvojenih entiteta za bolje upravljanje destinacijom.
Organizacije za upravljanje destinacijom (DMO) su često najbolji zagovornici za suradničko upravljanje turizmom u mjestu. Kroz tu ulogu mogu ublažiti negativne utjecaje turizma na okoliš i lokalnu zajednicu. DMO može omogućiti komunikaciju između privatnog sektora, javnog sektora i drugih sudionika koji u nekom drugom slučaju ne bi nikad surađivali – isto tako može pomoći u izbjegavanju redundantnih aktivnosti poput promocije, usluga za posjetitelje, treninga, poslovne potpore te kod identificiranja nedostataka u upravljanju koji nisu otkriveni.
SPOT započinje s procesom razvoja DMO-a s vizijom za destinaciju – uzbudljivom slikom željenog izgleda destinacije u budućnosti. Zamišljanje je najuspješnije kada je participativno i motivira partnere na zajednički rad. Jednom kada se odredi vizija, SPOT radi direktno s ključnim partnerima iz destinacije kako bi stvorili profitabilne poslovne planove koji će pružati financijska sredstva potrebna za kontinuirano upravljanje destinacijom.
Nakon implementacije poslovnog plana, SPOT pruža „end – to –end“ rješenja za DMO-ove kako bi uspješno upravljali sljedećim aspektima destinacije:
- Razvoj iskustava – kružni razvoj, pakiranje i oznake
- Turistički identitet i marketing – usluge grafičkog dizajna, društvene mreže, turoperatori, izleti za upoznavanje reportera s mjestom.
- Pristup tržištu – sustav rezervacija, pristup postojećim mrežama.
- Osiguranje integriteta identiteta – standardi, certifikati i trening.
- Upravljanje odnosima s kupcima – na maloprodajnoj i veleprodajnoj razini.
- Reprezentacija – dajući sudionicima jedinstven i snažniji glas.
Što očekivati
-
Vizija, misija i strateški ciljevi
Jasnije definirane misija, vizija i set strateških ciljeva destinacije te aktivniji i predaniji partneri.
-
Poslovni plan
U potpunosti implementiran poslovni plan u potpunosti skrojen za izazove i prilike destinacije
-
Veća razina osviještenosti
Veća razina osviještenosti o ciljanim tržištima, povećanje broja posjetitelja, prosječne dužine boravka, prosječne potrošnje i ostalih turističkih prihoda.
-
Financijska održivost
Financijska održivost ili jasan put prema njenom ostvarivanju.