Čime se bavimo
Promocija investicija
Putnička i turistička industrija su od kritične važnosti za svjetsku ekonomiju. Ta fleksibilna industrija je vodeći generator zapošljavanja uz tendenciju povećanja rasta većeg od svih ostalih vodećih industrija, uključujući proizvodnju, financijske usluge i prodaju. U 2012. turizam je doprinosio 9% globalnog BDP-a ($6,6 bilijuna) uz više od 260 milijuna zaposlenih – 1 od 11 zaposlenih u svijetu.
Kroz duže razdoblje, SPOT vjeruje kako će potražnja iz i unutar novih tržišta značajno rasti. Mi pomažemo tim destinacijama u privlačenju investicija u infrastrukturu kako bi zadovoljili potražnju i ostvarili postojeći potencijal za rast. SPOT pruža “end – to – end” rješenja za promociju investicija, uključujući razvoj i izradu brošura, privlačenje investitora, financiranje duga i dionica za širok raspon tipova projekta na području SAD-a, Latinske Amerike, Afrike, Bliskog Istoka i Europe.
SPOT je također dobro upućen u trendove koji oblikuju investicije u turizmu. Jedan od najvažnijih trendova – posebice u razvijajućim zemljama – je investiranje koristeći pristup trostrukog dna, kroz koji se povrat investicije traži kroz financije, društvo i okoliš. Još jedan trend koji oblikuje tržište je socijalno investiranje (ili socijalno odgovorno investiranje) gdje je glavni cilj investicije utjecaj na socijalne promjene.

Što očekivati
-
SPOT je sa svojim industrijskim partnerima razvio „end – to – end“ za razvoj malih smještajnih kapaciteta koji će biti ekonomski, socijalno, okolišno održivi i izrazito utrživi. Ključne komponente uključuju:
-
Tržišno orijentirani projekt i odabir lokacije
Bavit ćemo se samo projektima za koje vjerujemo da imaju bitan tržišni potencijal. Procjene se temelje na opsežnom istraživanju tržišta.
-
Turistički identitet i marketing
Usluge grafičkog dizajna, društvene mreže, turoperatori, izleti za upoznavanje reportera s mjestom.
-
Potpora konceptualizaciji
Od početnog istraživanja tržišta do analize financijske izvodljivosti, SPOT će vam pomoći razviti preformulirane i poboljšane poslovne planove i dokumente brošure kako bi bili što konkurentniji kod privlačenja investitora.
-
Visoka razina lokalnog vlasništva
Kako bi zajednice imale značajan udio u ishodu. Gledamo da pružimo lokalnim zajednicama i/ili pojedincima 20-30 posto ukupnog dioničkog udjel, vezano uz vrijednost zemljišta (bez obzira na izvor, npr. Može biti vladina koncesija na zaštićeno područje) i ne financijske doprinose vrijednosti.
-
Socijalna ulaganja
Jasno definirano investiranje kroz trostruko dno kako bi se privukli socijalni investitori.
-
Pronalaženje financiranja
Ciljane aktivnosti investicijske promocije kako bi se stvorila svijest i vodilje. SPOT također isplanirati i organizirati turu za potencijalne investitore kako bi se osigurala njihova predanost.