Čime se bavimo
Turističko poslovanje i razvoj proizvoda
Turizam je kompleksna uslužna globalna industrija koja se stalno mijenja, a sposobnosti i znanja potrebna za vođenje turističkog poslovanja su značajni za njegov uspjeh. SPOT International je doslovno napisao knjigu o stvaranju održivih turističkih poduzeća i iskustvima kroz našu dokazanu metodologiju razvijanu posljednjih 10 godina kroz iskustva razvoja poduzeća. Naš proces dovodi poslovanje od koncepta do profitabilnih poduzeća koja doprinose i očuvanju i zajednici. Ti alati su razvijani primarno za poduzetnike s ograničenim znanjima i primarno su korištena u siromašnim zajednicama u državama u razvoju.
Turistička poduzeća mogu imati nevjerojatan utjecaj na svoja mjesta stvarajući poslove, doprinoseći BDP-u, stvarajući nova tržišta za dobra i usluge, povećavajući javnu svijest o mjestu, istovremeno čuvajući lokalni okoliš i čuvajući kulturnu baštinu. Međutim, sve ove koristi ne dolaze automatski već moraju biti pravilno integrirane u održivo funkcioniranje turističkog poduzeća. SPOTov pristup razvoju poduzeća je iskorišten za razvoj i potporu za više od 20 održivih turističkih poduzeća – od Afrike do Latinske Amerike – kako bi maksimalno iskoristili svoje trostruko dno Profit – Ljudi – Planet.

Što očekivati
-
Razvoj koncepta turističke procjene
Razvijanje održivih turističkih poduzeća počinje s procjenom koja analizira ponudu i potražnju za turističkim proizvodima i uslugama koje vode do promišljenih i istraženih koncepata koji uključuju temelje ideja proizvoda, razumijevanje tržišta i lokalne provedivosti. Počevši od faze koncepta, SPOT pomaže tvrtkama procijeniti njihove moguće doprinose lokalnoj zajednici i bližem okruženju.
-
Poslovno planiranje
SPOT se tu okreće procjeni turističkih informacija i konceptima turističkih proizvoda kroz zreo poslovni plan i turističke pakete. Poslovni planovi služe kao karte za kretanje naprijed s razvojem proizvoda uzimajući u obzir očuvanje i razvojne ciljeve i jasno predstavljaju sredstva potrebna za njihovo ostvarenje. SPOT je pomogao i izradio više od 30 turističkih poslovnih planova i posjeduje stručnost u analizi tržišta, konkurencije, strateškog pozicioniranja i financijskog modelinga za malo i srednje turističko poduzetništvo.
-
Planiranje operacija
Iako je posjedovanje poslovnog plana važno, imati jasan operacijski plan i iskusnog voditelja može znatno povećati potencijal za uspjeh poduzeća. SPOT ima opsežno iskustvo u vođenju programa aktivnosti obuke koje vode menadžere kroz sve aspekte vođenja turističkog poduzeća, od zapošljavanja osoblja, logistike, inventara, rukovanja novcem, financijskih izvještaja, korisničke usluge, vodstvo i ostalo.
-
Planiranje tura i obuka vodiča
Lokalni vodiči su poput ambasadora svojih zajednica i destinacija, vođene ture su od vitalne važnosti za turistička poduzeća jer obogaćuju iskustvo posjetitelja. Iako zvuči jednostavno, stvaranje i pokretanje kvalitetnih vođenih tura zahtjeva zamorno planiranje i praksu, praksu, praksu! SPOT pomaže u razvoju interpretativnih tura i vodiča koje su usmjerene na komuniciranje koncentriranih poruka koje pomažu turistima da nauče, osjećaju se motiviranima i sposobnima za doprinos održivijem svijetu.
-
Prodaja i marketing
Nedostatak efektivne prodaje i marketinške strategije će često odvesti inače dobro isplaniran i vođen posao u neuspjeh. Brojna manja turistička poduzeća ne posjeduju tehnologiju i financijsku sposobnost kako bi se učinkovito reklamirali na ciljanim tržištima. SPOT pomaže opremiti mala poduzeća sa sadržajem, kolaborativnim strategijama i partnerstvima kako bi povećali domet na tržištu i vodili prodaju.