Čime se bavimo
Marketing na društvenim mrežama
Platforme društvenih medija nude brojne forume gdje se destinacije ili turistički proizvodi prvo otkrivaju. Društvene mreže mogu pružiti uvid u konkurenciju, i omogućiti bolju komunikaciju. Mjerenjem i analiziranjem društvenih mreža kako bi se pronašli prvi kanali i strategija koja je vrlo važna za uspjeh društvenih mreža.
Korištenje društvenih mreža u okviru marketinga može omogućiti tvrtkama u potrazi za novim kupcima. Ispravno implementiran marketing na društvenim mrežama može donijeti veliki uspjeh u poslovanju. Pomoću marketinga na društvenim mrežama stvara se svjesnost postojanja usluge ili proizvoda, cilj je poticati razmišljanje o proizvodu ili usluzi od strane kupaca. Marketing na društvenim mrežama omogućuje povratnu informaciju o proizvodu ili usluzi, također putem društvenih mreža može se lako doznati što konkurencija radi. Prednosti marketinga na društvenim mrežama: dvosmjerna komunikacija, relativno niski troškovi kampanje, brza povratna informacija, u kratkom roku može se početi komunikacija s određenom ciljanom skupinom, povećanje prepoznatljivosti proizvoda, uspješno lansiranje novih proizvoda te kreiranje i provjera ideja.