Čime se bavimo
Marketinške strategije
Sveobuhvatni turistički marketing uključuje mnogo pokretnih dijelova. Lako je od drva ne vidjeti šumu. Svaki dio – komunikacija, javni odnosi, upravljanje brandom i oglašavanje – ima svoj menadžment, svoj budžet i svoje ciljeve. Kao rezultat, mnogi utroše vrijeme i novac a vide jako malo opipljivih rezultata.
SPOT razvija marketinške strategije turizma osmišljene kako bi povećale vašu marketinšku učinkovitost usklađujući svaku aktivnost oko jasnih ciljeva i korištenjem najboljih platformi za ostvarivanje visokih vrijednosti na ciljanim tržištima. Ove strategije također stavljamo u aktivnost kroz integrirani marketinški program.
SPOTove strategije turističkog marketinga uzimaju u obzir tradicionalne i digitalne elemente marketinga te se koncentriraju na to kako ostvariti što više novčane koristi od posjetitelja za uložena sredstva u marketing. Proces razvoja strategije uključuje najbolju moguću analizu putničkog tržišta i osobne intervjue kako bi se stvorili vrijedni i djelotvorni alati koji se mogu trenutno iskoristiti.
SPOT se također specijalizira u razvoju marketinške strategije prema tržišnom segmentu, ali i za neke od najunosnijih marketinških segmenata poput pustolovnih putnika, kulturnih turista i prirodnih entuzijasta. Ovi specijalizirani segmenti tržišta su jako traženi zato što ti turisti često ostaju duže, troše više i putuju daleko dalje od najposjećenijih atrakcija. Temeljitim razumijevanjem motivacija i sklonosti tog tržišnog segmenta, u mogućnosti smo dizajnirati marketinšku strategiju koja će vam pomoći obraćati se direktno prema klijentima i izgraditi vrijedne odnose uz njihov utjecaj.
Što očekivati
-
Analiza pozicije online marketinga
Uspjeh svake strategije ovisi o potpunom razumijevanju trenutne situacije. Analiza pozicije procjenjuje trenutne aktivnosti branda kroz online marketing te kako stoji u usporedbi s konkurencijom.
-
Ciljana tržišta
Detaljni profili najvrjednijih potencijalnih putnika.
-
Pregled identiteta
Sažetak svih vrijednosti i principa vlastitog identiteta u odnosu na ciljana tržišta.
-
Strateški ciljevi
Kratak pregled specifičnih marketinških ciljeva koji podržavaju predviđene ciljeve dolazaka posjetitelja i sveobuhvatan skup ključnih pokazatelja uspješnosti za praćenje uspjeha svake marketinške inicijative.
-
Software i sustav
Preporuke platforma i alata za postavljanje pravilne poluge između marketinških programa, uključujući software za upravljanje odnosa s klijentima, integracije online marketinga i platforme za upravljanje zalihama.
-
Optimizacija web sučelja
Skup web poboljšanja web stranice kako bi se poboljšalo korisničko iskustvo, te kako bi se osiguralo pojavljivanje u pretraživačima po ključnim ciljnim tržištima.
-
Društvene mreže
Plan za izradu i interakciju s online zajednicama preko platforma najbolje dizajniranih za destinaciju i ciljano tržište, uključujući Facebook, Twitter, Pinterest i YouTube.
-
Mediji i odnosi s javnošću
Procjena važnih online i tradicionalnih medija i plan za angažman kroz edukaciju, događaje i specijalizirana putovanja.
-
Višeplatformske kampanje
Koncept i implementacija jedne do četiri kampanje kako bi se značajno povećala svijest o ciljanoj komponenti identiteta.
-
Politike i postupci
Detaljno objašnjenje upotrebe svake platforme.
-
Praćenje i vrednovanje
Ključni pokazatelji uspješnosti, ciljevi i metodologija praćenja svake marketinške inicijative.