Čime se bavimo
Master plan turizma
Turistički Master plan je karta za uspjeh destinacije. To je ključni prvi korak koji će se baviti s tri važna pitanja: “Gdje smo?” “Gdje želimo biti?” “Kako ćemo doći tamo?”.
Turizam se više ne gleda samo kao glavni izvor zaposlenja već kao sredstvo za očuvanje i katalizator urbane i ruralne obnove. SPOT pomaže destinacijama pristupiti toj fragmentiranoj industriji na planiran i uredan način kroz poduzimanje strateškog turističkog master plana.
SPOTovi turistički master planovi pružaju sveobuhvatni pogled na svu imovinu destinacije, gdje su najveće mogućnosti za rast, koje su glavne zapreke i kako ih premostiti. Strategija se sastoji od dubinskog istraživanja i osobne konzultacije s lokalnim tvrtkama, vladinim dužnosnicima i stanovništvom.
Naš pristup osigurava stvarno provođenje plana kako isti ne bi završio na polici i skupljao prašinu. Razumijevanjem da je turizam raznolika i kompleksna industrija s različitim načinima međusobnog povezivanja sudionika, koristimo suradnički pristup koji pristupa javnom i privatnom sektoru te ih potiče na sudjelovanje i predanost kako bi se ispunila zajednička vizija destinacije. Proces master planiranja osigurava lokalnu uključenost u projekt, definiranje djelotvornih koraka potrebnih za ostvarenje ciljeva, te pruža mogućnost praćenja rezultata i prilagodbu promjenama po potrebi. Na kraju našeg sveobuhvatnog procesa, destinacijama ostaje deset do dvadeset godina strateške vizije, strategije i akcijskog plana za razvoj turizma na održivi način za boljitak lokalnih stanovnika, ulagača i turističkih operatera.
Što očekivati
-
Procjena destinacije
Sveobuhvatna procjena destinacijskog branda, atrakcija, kvalitete proizvoda i temeljita procjena okruženja i politike turizma.
-
Vizija destinacije
Zajednička vizija dugoročnih željenih kvaliteta destinacije
-
Fokusiranje na potražnju
Analiza posjećenosti i putnih navika do i unutar destinacije među ciljanom putničkog skupinom.
-
Ciljevi posjećenosti i prodaje
Ciljana posjećenost za kratkoročno i dugoročno razdoblje ocrtana u profilu posjetitelja.
-
Akcijski plan razvoja proizvoda
Pristup stvaranju ili poboljšanju turističkih tura, smještaja, atrakcija, događanja i usluga koje mogu poboljšati iskustvo posjetitelja. Uključuje mogućnosti za privlačenje investicija.
-
Marketinški ciljevi i mogućnosti
Strategije za povećanje svijesti ciljanih tržišta, povećanje prodaje i postizanje ciljeva posjećenosti.
-
Praćenje i plan evaluacije
Ključni pokazatelji uspješnosti za vremenski ograničenim ciljevima i metodologijom prikupljanja podataka kako bi se analizirao uspjeh svih inicijativa destinacije.