Čime se bavimo
Mjerenje turističkog utjecaja
Naši turistički projekti ostvaruju rezultate u raznim industrijama i razvojnim područjima. Utjecaji uspješnog turizma su vidljivi u sektorima poljoprivrede, građevinarstva, transporta i izvoza. Utjecaj na rast donosi pozitivne učinke na gospodarstvo, društvo i okoliš na dinamičan način. S obzirom na SPOTovu stručnost u turizmu, koristimo najnovije alate, uvide, metodologije i inovativne tehnologije koje se koriste za mjerenje utjecaja turizma kroz sve sektore i ishode razvoja.
SPOTovi specijalisti za turizam, očuvanje, poslovanje, gospodarstvo i razvoj mjere i analiziraju utjecaj našeg rada iz različitih perspektiva. Uz preciznost i specifičan uvid u sektore mjerimo utjecaje poput prihoda i utjecaja na život za mali i srednji turizam, promjene u razinama opasnosti za očuvanje, učinkovitost Internet marketinga, pokrivenost u medijima, rast turizma na nacionalnoj razini, procjene poljoprivredne prodaje.
Što očekivati
-
Osnovna analiza
Vrlo malo destinacija počinje od nule, u smislu posjetitelja, prosječne dužine boravka i prosječne dnevne potrošnje. SPOT pruža alate, tehničku pomoć i obuku za utvrđivanje osnove kako bi se procijenio stvarni učinak.
-
Analiza gospodarskog utjecaja
Za mjerenje rezultata u smislu izravnih i utjecaja potrošnje turista na destinaciju.
-
Analiza društvenog utjecaja
Društveni utjecaji se mjere kroz sustav istraživanja i analiza sekundarnih podataka kako bi se izračunao broj novootvorenih radnih mjesta, promjene u prihodima domaćinstava, stavova stanovnika prema turizmu, među ostalim mjerilima.
-
Analiza utjecaja na okoliš
Kroz procjenu gospodarskog učinka, divljih životinja i nadzor konflikata između ljudi i divljih životinja, mjernih podataka upravljanja zemljištem, i različitih drugih alata, SPOT može pružiti obuku, alate i pomoć kod mjerenja izravnih i neizravnih utjecaja aktivnosti s ciljem poboljšanja upravljanja okolišem i upravljanja destinacijom.
-
Analiza potražnje tržišta
SPOT će pripremiti izvješća o tržištima koja uključuju najnovije ulazne statistike posjetitelja, turističkih trendova, prognoze i analize o potražnji za destinacijom kako bi zainteresiranim stranama u turizmu pomogla sa strateškim i operativnim odlukama.