Čime se bavimo
Poslovno planiranje
Turistička poduzeća mogu imati nevjerojatan utjecaj na svoje destinacije, stvarajući poslove, doprinosom BDP-u, stvaranjem novih tržišta za dobra i usluge, širenje svijesti o destinaciji, istovremeno štiteći lokalnu prirodu i očuvanje kulturne baštine. Sve te koristi ne dolaze automatski i moraju biti pravilno integrirane u planiranje poslovnih procesa održivih turističkih poduzeća. SPOT je pomogao s ili vodio izradu više od 30 poslovnih turističkih planova za održiva turistička poduzeća – od Afrike do Latinske Amerike – kako bi povećali svoju trostruku liniju Profit – Ljudi – Planet. Kroz naš proces poslovnog planiranja, SPOT razvija „korak po korak“ dokument koji jasno izražava proizvode i usluge vođene potražnjom i može poslužiti kao snažno sredstvo za privlačenje osnivača i investitora. Naši planovi analiziraju prilike i potražnju za proizvodima i uslugama, veličine konkurenata, otkrivaju konkurentne prednosti, identificiraju ciljana tržišta i strategije kako do njih doprijeti, te predstavljaju jasnu sliku financija kako prihoda tako i rashoda.
SPOT razumije turističku industriju te posjeduje stručnosti u analizi tržišta, konkurencije, strateškog pozicioniranja i financijskih modela. Naši timovi stručnjaka za razvoj poslovanja razvijaju informacije o turističkim procjenama i proizvodnim konceptima u potpune poslovne planove i turističke pakete. Naši poslovni planovi uzimaju u obzir ciljeve zaštite i razvoja i jasno predstavljaju sredstva potrebna za realizaciju tih ciljeva. Na kraju ovog procesa, poduzetnici posjeduju dokument kojim mogu privući investitore i voditi svoje poduzeće i razvoj proizvoda, prodaje i marketinga, trening, financijski menadžment i poslovanje.
Što očekivati
-
Participativno planiranje
SPOT će raditi s vama kako bi riječima pretočili vašu ideju u sveobuhvatni poslovni plan koji učinkovito koristi ljudske i financijske resurse, smanjuje rizike, sprema se za neočekivano i ima najbolju šansu da postane uspješan pothvat.
-
Promicanje ulaganja
Kroz sažet i uvjerljiv dokument koji će se podijeliti s investitorima za privlačenje kapitala.
-
Akcijski plan
Karta akcijskih koraka kako bi se kretali naprijed uz razvoj poduzeća. Kao dodatak jasno izraženom konceptu poduzeća, plan će sadržavati: analizu tržišta, strategiju prodaje i marketinga, analizu konkurencije, plan izobrazbe i operacija, podrška zajednici i očuvanju, ključne prekretnice i radni plan.